onsdag den 13. juni 2012

Mhhh...

Hej! <3
Jeg har lige siddet og surfet lidt rundt på nettet, og kigget på fedt tøj. Her er noget af det jeg fandt:
Den er virkelig fed den her trøje, det er klart et af mine næste køb!


Fed top fra Gina  Tricot

Jeg er virkelig blevet forelsklet i den her vest fra Superdry!



Jeg syntes at ringen er ret speciel, men stadig fed! ringen er fra Gina tricot

Jeg skal virkelig også snart have skaffet mig en oversize cowboy jakke!

Jeg syntes at sådan en halskæde er mega fed til en skjorte!
De her shorts fra Global Funk er mega fede! Jeg elsker nitterne øverst oppe!


Jeg syntes den her t-shirt er rigtig fin til sommer, med nogle fede shorts, fede smykker, og en vest eller noget i den stil!
Har lige bestilt bikinien og shortsne fra gina tricot, så nu går jeg bare og venter på at det rare postmand kommer med mit tøj!!


Idag har jeg skrevet takkekort (for jeg er lige blevet konfirmeret), og været lidt sammen med en veninde <3 Nu har jeg lige set fodbold med min familie, hvor Danmark desværre tabte:-(
Håber også i har haft en dejlig aften og dag! <3<3

Knus fra Sofie<3<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar