fredag den 15. juni 2012

DIY

Hej bloggen!
Efter skole i dag tog min bedsteveninde og jeg på genbrug for at finde noget fedt tøj. 
Jeg fandt 4 stykker tøj - 3 af dem lavede jeg om.

Jeg købte denne her "frakke" med tanken om at jeg kunne lave den til en cowboy jakke.

Jeg klippede den først kort, og derefter bukkede jeg den op og syede. Derefter lavede jeg slidmærker på lommen.
Resultatet blev:
'

Jeg købte også sort strik, med en grim krave, som jeg valgte at klippe af.

Resultatet blev:

Den tredje ting, som jeg købte var en grå, stor skjorte. Den var alt for stor til mig, så jeg klippede den kortere - både i længden og ærmerne.

Resultatet blev:

Den sidste ting, som jeg købte, var en skovmandskjorte, som jeg valgte ikke at gøre noget ved :)

Her i nat skal jeg sove med min bedsteveninde, det skal nok blive hyggeligt<3

Knus fra Sofie <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar